KEHILANGAN IDEA MENULIS BLOG

Hai Assalamualaikum korang!
 
Maaf lah, sebulan lebih aku tak jenguk blog aku ni. Bukan apa, sebulan ni aku bizi sikit siapkan lukisan yang orang tempah, pastu ada banyak benda sikit lah aku kena buat lepas tu macam aku punya idea pun tengah stuck. 

Dekat dalam draft aku ni pun adalah dalam beberapa benda aku dah tulis , cumanya separuh siap je lah kan. So , aku postpone dulu lah kalau nak publish pun. Lagipun taknak pulak sampai terlalu lama aku tak menulis kat blog ni kan, ye lah walaupun sendu, eh suka hati lah! haha

So aku share gambar lukisan yang orang tempah tu tau!

White rose painting using watercolour

Ni painting yang dah kena frame

Tulip bookmarks

This one aku paling favourite! Love!

Sebenarnya ada lagi lukisan aku tengah buat, tapi aku taknak tunjuk sebab mood untuk siapkan separuh tu tengah hilang, so aku simpan elok elok dulu. Patut la kalau tempah painting orang cas mahal weh.

Yang ni sempena International Coffee Day

So nampak sangat kan aku tengah stuck nak menulis, tapi gagah jugak. Tak pe gais, insya Allah minggu depan ada yang aku akan publish sebab nak share pasal aktiviti balik kampung. So moga minggu depan aku start produktif balik untuk menulis.

Ok lah, aku kena log out dulu gais! Good Nite!


Aishah Ahmad,

Ulasan

Catatan Popular